Forum www.hondajazz.fora.pl Strona Główna www.hondajazz.fora.pl
Forum użytkowników i pasjonatów Hondy Jazz. Tu znajdziesz porady, doświadczenia użytkowników. Możesz podzielić się swoimi spostrzeżeniami, podyskutować na temat modelu Jazz. Możecie zadawać pytania, a wspólnie społeczność użytkowników tego samochodu pomoż
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wsparcie Honda (internetowe)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.hondajazz.fora.pl Strona Główna -> Doświadczenia z serwisem - ASO Honda
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bomasz




Dołączył: 20 Lis 2019
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:31, 23 Lis 2019    Temat postu: Wsparcie Honda (internetowe)

Witam

Honda udostępnia kontakt mejlowy. Dwa adresy są dostępne:
[link widoczny dla zalogowanych] i [link widoczny dla zalogowanych].
Nawet mają system zgłoszeń i numery przydzielają.
Sama komunikacja idzie dość sprawnie.
Czas oczekiwania taki sobie - zależy od sprawy.
Natomiast merytorycznie to już nie jest najlepiej.
Jak nie wiedzą jak rozwiązać problem, to piszą w stylu po co to Panu.
    - Po co?
    - Ano po to, bo jest dostarczone z samochodem, za to się płaci.
    - Po co chce Pan instalować aplikację przez USB, skoro jest dostępna przez Internet i do działania i tak Internet będzie potrzebny?
    - Bo chcę. Dajecie taką możliwość, to niech to działa.

Zamiast rozwiązać problem, to szukają obejścia dla zastosowanych słabych rozwiązań.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bomasz




Dołączył: 20 Lis 2019
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:48, 03 Gru 2019    Temat postu: Honda Polska

Witam

Honda w Polsce, ale pewnie też na świecie ma ciekawe podejście do klienta.
W przypadku problemów z instalacją aplikacji na Honda Connect, napisali, że "jeśli nie działa to należy użyć Wi-Fi".
Ciekawe podejście.
Zamiast rozwiązać problem, skupić się na przyczynach, starać się naprawić, bo to w końcu na gwarancji jest, to oni traktują klienta dobrze dopóki pieniędzy nie wyda.
Potem jest tak:
    Jak nie działa hamulec nożny, to użyj ręcznego.
    Jak nie działa pierwszy bieg, to użyj wstecznego - też jedzie, tylko trzeba się obrócić o 180 stopni.
    Jak nie działają wycieraczki przednie, to używaj tylnych.
    Jak nie udaje się przesunąć fotela kierowcy, to przesuń pasażera.
    itd.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamrat




Dołączył: 04 Gru 2019
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:46, 09 Gru 2019    Temat postu:

Witam

Tak to jest z dużymi korporacjami. Mają ustaloną pozycję na rynku i już o klienta się nie martwią. Nie dbają o niego. Częściowo robią to dealerzy, ale też w niewielkim stopniu. Marka robi swoje, ale przy złym podejściu do klienta w końcu wartość marki zacznie spadać i Honda dołączy do ogona producentów samochodów, gdzie znajduje się np. Fiat.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciej




Dołączył: 22 Gru 2019
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:50, 22 Gru 2019    Temat postu:

Witam

Pozycja na rynku i brak specjalnej konkurencji, albo znaczny popyt, powodują, że jakość obsługi i produkcji spada.
Jak w dawnych czasach, w sklepach nie było wiele towarów, to jak rzucili parówki, co całe osiedle brało co było. W czasie wojny jeszcze gorzej było. Nawet zgniłe ryby w getcie sprzedawali.
Zresztą obecnie, w jednej z sieci handlowych, stare mięso myło się proszkiem do prania, płukało i sprzedawało jako świeże.
Degradacja życia społecznego, gospodarczego i kulturalnego.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal




Dołączył: 03 Gru 2019
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:26, 17 Sty 2020    Temat postu:

Witam

Wszystko na świecie schodzi na psy. Jedno szybciej, a inne wolniej.
Co zrobić. W przyrodzie jest tak, że ziarno musi obumrzeć aby wydać plon. Widać w ogólnie pojętej gospodarce też, aby powstało coś wartościowego, najpierw musi się zawalić, zgnić, spleśnieć, zepsuć się coś innego. Zło musi sięgnąć zenitu, aby ludzie zauważyli, że to już czas na zmianę na lepsze.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Theofilos




Dołączył: 22 Lis 2019
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:52, 12 Mar 2020    Temat postu:

Witam

Jaka centrala, takie serwisy. Jak to mówią: "jaka matka taka córka", albo "jaki ojciec taki syn". Nie ma się czemu dziwić. Z kogoś biorą przykład.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek




Dołączył: 17 Lip 2020
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:32, 17 Lip 2020    Temat postu:

Witam

Ciekawe czy pandemia coś zmieniła we wsparciu ogólnopolskim Hondy.
Poza oczywiście osobom, która odpowiada na mejle. Chyba nie jest to już na pierwszej linii pan Tsvetan Popadiyn, ale pani Monika Szymańska.
Jakieś zmiany są, więc może się zmieni coś jeszcze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bomasz




Dołączył: 20 Lis 2019
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:31, 17 Sie 2020    Temat postu: umiejętność czytania i rozumienia

Witam

Ostatnio mejlowałem z producentem, z jego wsparciem.
Niektórzy mają problemy, że zrozumieniem pytań.
Człowiek pisze o jednym, a oni odpisują bez związku ze sprawą.
Pytam się o warunki techniczne, możliwości fizyczne samochodu, a oni odpisują o przepisach ruchu drogowego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.hondajazz.fora.pl Strona Główna -> Doświadczenia z serwisem - ASO Honda Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin